Ga naar inhoud

DB7000S en Activatie Canal Digitaal kaartje vraag!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag ga ik een kaartje kopen oa met Nickelodeon, mbt voetbal ect.

Ik werk nu met een Hydra image.

Nu moet ik die kaart in een slot prikken met chip naar onderen, EMU staat dan op CI en dan moet ik de kaart telefonisch activeren...... Gaat dit dan goed?

Of mis ik een stap?

Mvgr,

Ronald

• Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Emu moet dan op newcamd staan.

Zet dan sbs6 op.

Even bellen voor het registreren en dan moet het goed gaan.

suc6

Geplaatst:

Nee want ci betekend dat je een common interface erin moet doen.

Je kan newcamd gebruiken maar zorg dan wel dat in de configuratie de emm en ecm enz. wel op yes staat anders kun je wachten tot je een ons weegt.

Radegast doet het volgens mij ook alleen weet ik het niet zeker.

Als je de pli eringooit en je start de ronald_cs op dan doet ie het ook.

En heb je ook nog cardinfo.

Gr cb1

Geplaatst:

EMU staat dan op CI en dan moet ik de kaart telefonisch activeren...... Gaat dit dan goed?

hij moet i.i.g niet op CI staan, tenzij je een CI gebruikt (Aston ofzo).

bij mij worden de updates enkel doorgelaten via camx (emu), maar bij velen werkt het ook via newcamd of radegast. kies dus één van deze drie als emu als je een update gaat verwachten.

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Als ik bijvoorbeeld het activatie signaal heb gemist, om welke reden dan ook... hoe krijg ik dan beeld?

Emu Newcamd kan ik niet muteren, radegast wel maar ik zie geen otie yes wel both?

Ronald

Geplaatst:

Als ik bijvoorbeeld het activatie signaal heb gemist, om welke reden dan ook... hoe krijg ik dan beeld?

als je langer dan 2 maanden geen updates meer hebt gehad, moet je de activatielijn van CDS bellen voor een heractivatie.

Emu Newcamd kan ik niet muteren,

wat bedoel je daarmee ?

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Maar hoe is het dan mogelijk om schokvrije opnames te maken op je hd. Want hiervoor moet je AU=no zetten.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Geplaatst:

Met Hydra image, blauwe knop (EMU center) kan ik radegast zeg maar openen, kan ik bijv in setting EMM en ECM naar both (geen yes optie) zetten en 1ste reader naar bottom optie.

Bij Newcamd kan ik die optie niet openen middels de blauwe knop.

In middels heb ik de kaart er al ingestoken en gebeld...... nog geen beeld op Nickelodeon ;-)

Middels EMU's wel de andere kanalen nog steeds open.

Wat is wijsheid zodat allen gewoon werkt, mag ook een andere image wezen, ik heb al zoveel gebruikt.

Ronald

Geplaatst:

je moet newcamd.conf editten, deze kan je terugvinden in de map /var/tuxbox/config.

middels FTP naar je HD van je PC kopiëren, editten met bijv. ultra-edit (prefer emu = no (staat standaard op yes)) en weer terugzetten.

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

In radegast kun je geloof ik allebei wel op both zetten.

Volgens mij gaat dit wel goed.

Standaard staat dit op local en both geloof ik maar weet ik zo niet zeker.

Maar als je ze allebei op both zet moet het wel gaan denk ik.

Gr Cb1

Geplaatst:

Wat ik ook probeer NEwcamd.conf edit en Radegast .. soft emu's is beeld op de Ned 1 ect maar de rest oa Nickelo doet het nog steeds niet....

Het moet toch niet zo moeilijk wezen of moet ik eerst een legale DB image laden?

Koop ik eens een kaart doet eea het niet, tja en hoe nu verder.... het lijkt er op dat ik het activatie signaal heb "gemist" op de Canal+ kaart.

Wat is wijsheid, gents?

Ronald

Geplaatst:

Betreft een nieuwe kaart die ik vandaag heb gehaald..

Ondersteboven in onderste slot geplaats, gebeld en nog geen beeld, uurtje geleden?

Wel beeld met soft EMU's.

Geplaatst:

Heb je wel het pakket voor 6.95 euro p.m aan gevraagd,zoniet

krijg je geen nick.

Gr birddog

Geplaatst:

Dan heb je het activatie signaal gemist, en moet je opnieuw bellen voor het activatie signaal, en hopen dat je dan wel de goede emu gebruikt met de goede instellingen. Ik kan niet zeggen welke je moet gebruiken, want dat is voor iedereen verschillend schijnbaar.

Als je toevallig nog een aston module hebt liggen, zoui ik er die even in zetten, en het daarmee doen. Wel even de box uitzetten voor je de aston erin doet....

Dreambox 8000 / Dreambox 800 / Dreambox 500HD

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen