JBnl Geplaatst: 20 november 2004 Geplaatst: 20 november 2004 Hallo Allemaal, Ik heb een vraag heb hier een samsung(topfield kloon) en daar heb ik nu een vbox achter hangen alleen nu heb ik het volgende probleem. Als ik de ingeef dat ik een motor heb gaat hij automatisch naar positie 2(volgens de tabel van stab motoren) alleen astra zit op mijn vbox op positie 10. Hoe kan ik dat wijziging. Ik heb het nergens terug kunnen vinden en met mijn kaon/digenius doos kan ik dat wel. Enig idee waar ik dat kan vinden ? Mvg JB groeten,JBnl
JBnl Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Geplaatst: 22 november 2004 Niemand die een vbox gebruikt icm met een topfield 4000 en andere positie's nr's heeft ? groeten,JBnl
Hum-orist Geplaatst: 23 november 2004 Geplaatst: 23 november 2004 Hey JBL Ik kan je niet zomaar helpen, maar heb wel een vraag over jouw systeem, Stuur jij hier mee een 36V Motor aan? Ik zoek daar zelf nl. een oplossing voor. B.v.d Meten is weten, maar vaak doe je meer met ongeveer. --- Strong 8000 --- Humax 5400 --- Dream 600 PVR ---
JBnl Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Geplaatst: 23 november 2004 nou ik heb nog een oude positioner uit het analoge tijdperk die idd 36v wordt gestuurd en deze heb ik dan via een diseqc convertor aangesloten en die vertaald de diseqc positié naar de positie's op mijn positioner. Alleen mijn positie's zijn anders dan een stab lijst. Dus vandaar mijn vraag maar blijkbaar maakt iedereen gebruik van een diseqc motor. groeten,JBnl
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen