Ga naar inhoud

SECA2 + HD opnamen + auto update: Hoe werkend?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ga deze week een seca2 kaartje halen voor de NL zenders. IK heb echter ook een HD in de 7000. Om hiermee opnames te maken die niet haperen is het nodig om bij newcamd.conf de AU optie op no te ztten. Tot voorkort geen probleem maar nu heb ik die AU wel nodig aangezien de SECA2 kaart regelmatig geupdate wordt. Maar dan heb ik weer last van happerende opnames. Hoe kan ik dit voorkomen? Ik al wel een extra voeding op de HD gezet en de beroemde ELCO's ertussen.

PS: Ik heb nog wel een magic module liggen maar die wil ik liever niet gebuiken. Liefst dus op een normale manier.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Geplaatst:
Citaat:
Ik ga deze week een seca2 kaartje halen voor de NL zenders. IK heb echter ook een HD in de 7000. Om hiermee opnames te maken die niet haperen is het nodig om bij newcamd.conf de AU optie op no te ztten. Tot voorkort geen probleem maar nu heb ik die AU wel nodig aangezien de SECA2 kaart regelmatig geupdate wordt. Maar dan heb ik weer last van happerende opnames. Hoe kan ik dit voorkomen? Ik al wel een extra voeding op de HD gezet en de beroemde ELCO's ertussen.

PS: Ik heb nog wel een magic module liggen maar die wil ik liever niet gebuiken. Liefst dus op een normale manier.

Dan zet je aan het begin van de maand AU toch weer op yes? Als je dan de update binnen hebt, zet je em weer op no.
Geplaatst:

Dus ze "updaten" elke begin van de maand? Ik dacht namelijk veel vaker en onregelmatig.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Geplaatst:

Neen, C+ update de hele maand door en ook een maand vooruit.

Oftewel op dit moment met keys die werken t/m 31/12/2004.

Simpeler kan ik het niet uiteleggen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen