Ivy Geplaatst: 22 november 2004 Geplaatst: 22 november 2004 Hallo, Ik heb een IRCI5400 met de laatste Josje "TOH". Ik denk eraan om een XCAM te kopen. Ondersteund de Humax een XCAM? Is het beter een UCAS ontvanger te kopen? Welke is de beste UCAS ontvanger? Mvg, Ivy Mvg, Ivy ----------- Sony 65XD8599 UHD TV, Tadaam internet en TV, Selfsat H30D Solo vlakantennes 19.2 graden en 28.2 graden
Newbie Geplaatst: 22 november 2004 Geplaatst: 22 november 2004 Ik zou niet voor eenb UCAS ontvanger gaan, op dit moment heeft geen enkele UCAS bak een meerwaarde tov de Humax, je kan beter een afzonderlijke cam in de Humax doen dan een UCAS bak te kopen. De Arrox TigerX (achtige receivers) die onlangs hier behandeld is belooft wel veel voor de prijs, ik dacht dat die 2 dragon cams had, zeker weten doe ik het niet, maar ik mag er eentje binnenkort uittesten. Dan hoor je wel meer. Het enige voordeel van de UCASsen en de TigerX is dat ze diverse originele kaarten goed ondersteunen, de Humax5400 ondersteunt alleen irdeto1+2 zonder extra cam.(+betacrypt) *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen