Gast Geplaatst: 23 november 2004 Geplaatst: 23 november 2004 Wat heb ik nodig om met een originele TPS-kaart te werken op mijn HUMAX 5400? Moet de originele firmware geladen worden of werkt dit ook met andere versies? Kan ik TPS blijven ontvangen met mijn ontvanger, want volgens hetgeen ik gelezen heb zou dit ook een probleem kunnen worden (verplicht moeten aanschaffen, huren van een TPS ontvanger)? Dank U voor Uw informatie.
Gast Geplaatst: 23 november 2004 Geplaatst: 23 november 2004 Een originele TPS kaart werkt niet op de humax 5400. De humax 5400 is een irdeto ontvanger, dus werken hier alleen maar originele irdeto 1 en 2 kaarten op. Als je een sagem ontvanger hebt kun je TPS wel ontvangen. Zelfs zonder originele kaart.
Bigfoot Geplaatst: 23 november 2004 Geplaatst: 23 november 2004 Ik heb hier nog zowel een Viaccess redcam als een blackcam liggen mocht je interesse hebben. Die schuif je zo in een CI slot. Ik vermoed dat je 1 van deze cams wel kan gebruiken, maar check het anders zelf even (je mag ze ook testen).
Gast Geplaatst: 23 november 2004 Geplaatst: 23 november 2004 Wat ik gelezen heb werkt ook dat niet. TPS 1 was al niet volledig viaccess, TPS 2staat er weer een heel stuk verder vanaf. Vb. nieuwe ECM begint met 40 03.... Deze was 90 03... Die 90 is een vereiste voor viaccess.
Bigfoot Geplaatst: 23 november 2004 Geplaatst: 23 november 2004 Zijn er geen CAM's meer dan die TPS kaarten kunnen lezen? Of EMU's in de Dreambox?
Gerdy Geplaatst: 23 november 2004 Geplaatst: 23 november 2004 Oficiele TPS kaarten werken nog steeds in zowel de black als de red cam met dit verschil dat er geen verlengingen van de abonnementen komen in de black, maar wel in de red met laatste officiele soft! Dus: officiele kaart in red en alles OK Gerdy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen