Gast Geplaatst: 23 november 2004 Geplaatst: 23 november 2004 Hallo. Ik ben in het bezit van een kaon570h. Ik heb er een keer nieuwe Software in gezet maar nu loopt hij voor geen meter. Het beeld gaat alsof het stottert en als de grafische weergave van de luidsterke valt buiten het beeld. Het geheime menu doet het ook niet Ik heb volgende versie. v01.05.04 13.42.6d loader v1.1.2 ca:3.03 pvr 1.5.4 wie kan er helpen zodat ik eindelijk een keertje naar de nederlandse zenders kan kijken. alvast bedankt voor de antwoorden
Gast Geplaatst: 23 november 2004 Geplaatst: 23 november 2004 Misschien de "oude" software er weer inzetten?? John
HUNNY Geplaatst: 23 november 2004 Geplaatst: 23 november 2004 Staat misschien op ntsc (groter beeld ,met schokjes en freezes} op de afstands bediening instellen op pal. HUNNY
Gast Geplaatst: 23 november 2004 Geplaatst: 23 november 2004 Aan je h/w te zien zou Xtreme of DigiX firmware erop moeten kunnen draaien. Voor de PVR is Digix EMU het meest stabiel. Zie site van Ant LionKing
Gast Geplaatst: 24 november 2004 Geplaatst: 24 november 2004 Ik heb op de site van ant gekeken en hij heeft eigenlijk precies dezelfde emu als dat ik ook heb. Het probleem met het verschoven beeld heb ik kunnen oplossen. naar mijn weten heb ik nu een emu software erop staan, maar als ik deknoppen geel/blauw/groen/menu indruk gebeurd er helemaal niets. wat doe ik dan fout?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen