Gast Geplaatst: 26 november 2004 Geplaatst: 26 november 2004 Ik heb de Pli van 24/10 verplaatst naar HDD, maar hoe nu te verwijderen? Gezocht naar unmount-functie van HDD maar die kan ik nergens vinden. Tevens opnieuw dezelfde Pli weer in Flash-memory gezet en opnieuw opgestart, dacht dat de Dreambox altijd daar als eerste van op zou starten (om daarna de HDD te kunnen formateren) maar ik zag dat alle instellingen nog hetzelfde waren en formateren wilde niet!?! Naderhand alle opgenomen films stuk voor stuk van de HDD verwijderd, en heb het idee dat de HDD nu leeg is. Hoe kan ik nu zien dat de Dreambox vanaf flash-memory opstart?
Freeangel Geplaatst: 26 november 2004 Geplaatst: 26 november 2004 Hernoem de pli directory naar bijv. pli_old Daarna start hij zeker op vanuit de flash I had a dream, and now it has become reality
Gast Geplaatst: 26 november 2004 Geplaatst: 26 november 2004 bedankt, maar hoe doe je dat precies? Met telnet en dan... of anders?
mirakels Geplaatst: 26 november 2004 Geplaatst: 26 november 2004 Inderdaad telnet naar de dreambox. Dan: mv /hdd/pli /hdd/pli.old of als je zeker weet dat je alles van var op de hdd weg wilt gooien: rm -rf /hdd/pli DM7000, noname 58 cm bord met SM3D12 rotor, 46GB 2.5in hitachi hdd
Gast Geplaatst: 26 november 2004 Geplaatst: 26 november 2004 Oke, hartstikke bedankt! Ik ga het proberen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen