Gast Geplaatst: 4 december 2004 Geplaatst: 4 december 2004 Ik heb mijn 808 ook even opengemaakt (helaas heeft de vrouw de camara mee naar salsadansen, dus geen foto), maar ik heb in t bovenste slot (voor viacces)alleen de kaartlezer, die een kabeltje heeft dat naar t mobo gaat. Het viacces deel zit dus op het mobo. Ik heb even geprobeerd zonder kaartlezer te kijken, en heb dan wel beeld via de xcam, maar om de 5sec zegt hij "controleer kaart". Dus zonder kaartlezer valt er niet normaal te kijken. Wel qua ruimte lijkt het me lastig om er nog een print boven te zetten..... Grtz, Steven
Kozmoz Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Geplaatst: 5 december 2004 Is het mogelijk om deze module met een cas interface te upgraden naar bv een nieuwe MR firmwareversie of naar een MR revolution versie? kozmoz Vu+ Uno 4k SE, Mut@nt HD2400, triax multi rail met 4 inverto black premium LNB's, 1.1m triax schotel
MehmetArslan Geplaatst: 5 december 2004 Geplaatst: 5 december 2004 Als er hetzelfde inzit als een NextWave moet het wel lukken. Een vijftal draadjes solderen effe proggen en klaar. Ik heb zo eens een YU-MA-TU omgeprogd van Magic naar Matrix. Kijk maar eens naar de website van Cas interface. Satwolf ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen