Gast Geplaatst: 27 november 2004 Geplaatst: 27 november 2004 Vorige week was het control panel verdwenen. Tevens kon ik geen software update meer doen via Internet. Ik kon de dreambox ook niet meer via de explorer (poort 80) bereiken. De loginnaam: root en ww: dreambox werkten niet meer. Ik heb toen met dreamup 2.14b eerst 2 x de erase.img geflashed en vervolgens de hydra angharad image. Resultaat NUL. Dit hielp niet! Vanochtend heb ik de harde schijf uit de DB gehaald en de problemen waren opgelost. Ik heb de schijf opnieuw geformatteerd en weer aangesloten. En wat denk je... weer hetzelfde probleem. Ik vermoed dat de schijf stuk is. Mijn vraag is nu: heeft iemand dit eerder gehad... en... wat is de oplossing? Groeten Bounce
Ome Merde Geplaatst: 27 november 2004 Geplaatst: 27 november 2004 heb jij wel een goedgekeurde schijf in je db hangen ? bij hogere spin-up stromen kan je box flippen. bij goedgekeurde hdd's zou je dit probleem niet mogen hebben alhoewel sommige images op basis van de 1.08.2 enigma wel vaker haperen (lees het board er maar eens op na). merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 27 november 2004 Geplaatst: 27 november 2004 probleem heb ik ook gehad formateer de hd es in de orginele image van de dream 108.2 .deed het bij toen wel weer
Gast Geplaatst: 27 november 2004 Geplaatst: 27 november 2004 Citaat: probleem heb ik ook gehad formateer de hd es in de orginele image van de dream 108.2 .deed het bij toen wel weer Nee, dood.
Gast Geplaatst: 27 november 2004 Geplaatst: 27 november 2004 Citaat: heb jij wel een goedgekeurde schijf in je db hangen ? bij hogere spin-up stromen kan je box flippen. bij goedgekeurde hdd's zou je dit probleem niet mogen hebben alhoewel sommige images op basis van de 1.08.2 enigma wel vaker haperen (lees het board er maar eens op na). merDe Het merk van de schijf is: Maxtor Diamond/Max Plus 9 80 GB ATA/ 133 HDD Dus dat kan het volgens mij niet zijn. Ik vond overigens toch wel dat de schijf erg lawaaierig was.
Gast Geplaatst: 27 november 2004 Geplaatst: 27 november 2004 mijn hd maakte ook veel lawaai heb toen maar alles op de stick gezet wat ook prima werkt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen