Ga naar inhoud

canal abonnement (6,95) geen beeld meer!!!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb dit probleem ook gehad dat ik met Radegast geen update meer door kreeg. Erase image er in opnieuw gefalshed met de laatste Hydra et voila de updates kwamen weer door, zelfs met Newcam wat hiervoor nooit werkte. Ik heb geen nieuwe activatie aangevraagd.

Mvg,

Edwin

Geplaatst:

Ik heb ook al sinds zondag ochtend dit probleem echter ik heb nog steeds geen beeld...

Wordt er onderhand een beetje moe van.... Iemand enig idee waar het probleem ligt? Heb reeds 2 x opnieuw laten activeren zowel met Newcamd (AU=yes) als met Radegast. Update datum stond al op 31-12-2004 dus daar heeft het nooit aan gelegen.

Gisteren iemand van Canal+ aan de telefoon die zei dat het bij hun lag. Vandaag een onvriendelijke dame aan de telefoon die zei dat er nooit een probleem is geweest.

Terwijl de man die ik gisteren aan de telefoon had mij juist wist te vertellen dat ik wel Nickelodeon zou moeten kunnen ontvangen.....

En dat klopt..

Die doet het inderdaad als enige nog....

Ik heb trouwens ook geen beeld meer op Canal+, Hallmark, Etc. Etc.

Dreambox DM-7000S Amber Display (Gemini 3.6) - Samsung SV1604N 160 Gb. HDD - Stab HH100 - 70 cm. schotel

Geplaatst:

Citaat:
Ik heb ook al sinds zondag ochtend dit probleem echter ik heb nog steeds geen beeld...

Ik had dat probleem dus ook, het beeld viel ergens uit tussen 5 en 6 uur s'ochtens. Lees deze topic eens door.

De oplossing die daar geopperd word werkt uitstekend. Na het aanpassen kreeg ik weer beeld na een 10 minuutjes. Als het beeld ineens op zwart gaat betekend nog niet dat ze gestopt zijn met het uitzenden van het signaal. Ik had hier een andere c+ kaart liggen, die deed ik er eens in de maand in om te laten updaten, regelmatig had ik dat er geen beeld meer uit kwam, paar dagen te laat. Maar na een minuut of tien(gemiddeld) had ik toch weer beeld. Dit was wel met een andere ontvanger, een flipsje, via het menu kon ik zien dat de kaart inderdaad geupdate was, iets wat ik op mijn dm500 nog moet vinden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen