Ga naar inhoud

[Strong 8100] patchen lukt niet Strong 8100 en Sattracker 1.4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb je, als je gaat patchen ook een USB poort in gebruik.

Wilde bij mij ook niet totdat ik mijn memorystick eruit haalde

toen lukte het.(AMD 2600+ met XP home).

Ps gebruik nu een laptop P1 en heb rak43 geinstall,

Humax 5100

"Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."

Geplaatst:

nee geen usb in gebruik.En mijn laptop gaat niet omdat er geen printer op aangesloten kan worden .

Geplaatst:

Ik zou ook even in de bios kijken bij Integrated peripherals. Daar moeten zowel de serial port als de paralel port op auto (of enabled) staan de port mode ECP werkt bij mij goed. Dan save en exit setup en probeer het dan nog eens met de eerdere suggesties van het spul opnieuw installeren. zoek7

Strong 8000; vaste schotel 62 cm monoblock; Sattracker 4.0( 3 flash),lijst Joske8000 Astra/Hotbird), 8000EMU_26-06-2010

Geplaatst:

Heb je nog andere foutmeldingen oa in Frans wat kan duiden op

software fouten van loader.Dan mis je waarschijnlijk een bepaalde dll. (G**gle zoeken naar RAK43)

Humax 5100

"Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."

Geplaatst:

Als ik het probeer met Edstrong krijg ik na com 1 daarna firmware dan EXTRACT de foutmelding :Runtime error 339......Component COMCTL32.OCX or one of its dependencies nor correctly registered : a file is missing or invalid

Geplaatst:

Als je dat gedaan hebt krijg je de volgende fout melding

(comm32.dll of comm.ocx) Deze bestanden bevinden zich allemaal

in het RAK programma, ben je er 1 keer vanaf.

Humax 5100

Geplaatst:

Ben al aan het zoeken kan het niet weer vinden, maar heb zelfde problemen gehad ben zo aan het programma gekomen.

Het probleem is als je de foute bestanden los van internet haalt kan het zijn dat het de verkeerde versie's zijn en niet goed werken.

http://www.angelfire.com/biz/rhaminisys/vboledll.html

Humax 5100

Geplaatst:

Ik heb hier wat gevonden Maar ik snap niet waarom het moet want deze foutmeldingen heb ik in xp niet gezien.Bijgaand bestand rak 43 stond daar in de complete versie zoek7

Strong 8000; vaste schotel 62 cm monoblock; Sattracker 4.0( 3 flash),lijst Joske8000 Astra/Hotbird), 8000EMU_26-06-2010

Geplaatst:

had je de orinele strong loader al eens opnieuw geinstalleerd??

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen