Gast Geplaatst: 4 december 2004 Geplaatst: 4 december 2004 Bij het gebruiken van Telnet krijg ik volgende fautmelding; connect WSocket resolver Port: cannot convert port 'telnet'Error *1104 Wie heeft er ook het probleem en kan hier iets nuttigs over zeggen ???
Ome Merde Geplaatst: 4 december 2004 Geplaatst: 4 december 2004 firewall aanstaan ? zet poort 23 eens open .... merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 4 december 2004 Geplaatst: 4 december 2004 Citaat: firewall aanstaan ? zet poort 23 eens open .... nee staat niet achter een firewal merDe
Ome Merde Geplaatst: 4 december 2004 Geplaatst: 4 december 2004 en telnet vanuit een dosbox ? gaat dat wel goed ? merDe deze ruimte is te huur
Ome Merde Geplaatst: 4 december 2004 Geplaatst: 4 december 2004 wat is de preciese foutmelding van telnet in een dosbox ? draai je Windows XP service pack 2 ? kan het zijn dat de firewall van Windows aanstaat (zonder dat je er erg in hebt) ? op zich zou de firewall alleen inkomende request moeten blocken maar ik heb vreemde dingen al gezien met deze firewall dus je zou het kunnen proberen. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 4 december 2004 Geplaatst: 4 december 2004 ik draai xp met sp 1 een de firewaal staat uit . Onder dos kan ik ook niet verder. kan alleen de login ( root) ingeven maar geen pasword .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen