Ga naar inhoud

[Strong] Geen enkele ontvangst.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo allemaal,

'Tot gisteravond kon ik ongestoord naar Hotbird kijken met mijn Strong SRT 6125 FTA Tuner. Maar Om 8 uur gisteravond kon ik niet meer naar de TV kijken wel naar de radio luisteren, Ook kon ik niet meer schakelen tussen TV en radio. telkens kreeg ik alleen maar Radio. Ik dacht dat het aan het weer lag. Maar nu is het zonnig. Dus hij moet het doen maar toch niet. Ik heb die schotel vanmorgen effen op astra uitgericht en ook niks, Wel genoeg signaal maar geen beeld.

weet iemand wat er aan de hand zou zijn??

groeten en alvast bedankt.

Geplaatst:

ontvanger in de stress.. heb je de stekker er al een paar minuten uit gehaald?

of in het menu de instellingen resetten naar factory defaults? (2e optie)

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Geplaatst:

Hoi,

bedankt voor de reactie, Ik heb die stekker wel gisterenavond er uit gehaald en vanmorgen even weer geprobeerd, maar hij deed het niet. Ik denk dat ik een keer terug moet gaan naar die fabrieksinstellingen, dan hoop ik dat hij het maar doet. Wat kan dan nou oorzaak zijn dat mijn tuner vastloopt in het algemeen. is ie nou niet up todate. Het systeem is uit juni 2003. Moet ik een nieuwe update downloaden via satelliet???

Bijvoorbaat dank

Geplaatst:

hmm ziet er uit als in de soep gelopen

maar hoe kun je nieuwe firmware uit de sat halen als ie het niet doent?

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen