Ga naar inhoud

internet problemen, URL's doen het soms

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb sinds kort problemen met de internet connectie naar de dreambox. Bijvoorbeeld de rss plugin geeft soms de foutmelding: someone has stolen the focus. De internetradio plugin geeft de foutmelding: resource not found, bij sommige zenders, terwij wel de laatste lijst is gedownload. Wat kan hier aan de hand zijn? Ik gebruik Hydra Olympia image trouwens

*** onderwerp aangepast. aub in het vervolg zelf een duidelijk(er) onderwerp kiezen

Geplaatst:

hoi brasil,

Soms veranderen de url's wel eens , ik zou je advisren zet de laatste hydra er eens op.

Deze image kun je altijd updaten met de control panel, en dan heb je altijd de laatste.

gtr

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Geplaatst:

Het zit geloof ik toch iets ingewikkelder in elkaar, de "storingen" zijn ook variabel soms geeft hij bij de rss feeds wel verbinding, soms foutmelding, soms gewoon verbinding. Mijn laptop heeft wel continu internet verbinding.

Geplaatst:

Ik gebruik een ethernet bridge, maar ook als ik verbind met een utp kabel blijft het probleem bestaan.

Geplaatst:

"Someone has stolen the focus" slaat volgens mij niet op een internetverbinding. En "resource not found" kan gewoon een kwestie van oude URL's zijn. Werkt de rest wel? Zoals C-panel of wat plugins downloaden? Dan denk ik dat er niks mis is met je internet.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen