Gast Geplaatst: 6 december 2004 Geplaatst: 6 december 2004 Ik heb een humax5400, steeds blaas ik condensator c9 op ik heb er 16v. en 1000uf in zitten. Als ik deze weer vervang werkt de voeding weer. Maar het is natuurlijk geen doen als ik om de 3maanden deze condensator moet vervangen. Weet iemand hier misschien een oplossing voor. Bij voorbaat dank
Alventali Geplaatst: 6 december 2004 Geplaatst: 6 december 2004 Klik hier maar eens Das een zoek opdracht op voeding in het forum Humax van 3 maanden. Daar staat het probleem ik denk wel 6 keer tussen. Maar om te beginnen zou ik eens alle condensators vervangen anders blijft het probleem terug komen. In 1 van de onderwerpen staat ook nog beschreven dat je nog een Zener en een weerstand moet vervangen welke dat zo zijn weet ik ff niet. En als je dat gedaan is kun je er ook nog een koeling inbouwen als je dat wilt. Ook dat is hier veelvuldig beschreven. En anders staat op de site van Josje een mooie uitleg Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Steve Geplaatst: 6 december 2004 Geplaatst: 6 december 2004 er zitten 2 16v elco`s in,deze vervangen voor 25v type`s
Gast Geplaatst: 6 december 2004 Geplaatst: 6 december 2004 Alvast bedankt, Ik hoop dat dan het probleem opgelost is. Want ik heb de voeding al helemaal aangepast volgens dit forum. Dus wat dat betreft ben ik al uitgedaan. Maar we gaan dit nog proberen en dan zien we wel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen