Doosje Geplaatst: 6 december 2004 Geplaatst: 6 december 2004 Hallo, ik snap het ff niet meer en hoop dat jullie me wat kunnen helpen met het uitzoeken/oplossen van het probleem. Ik heb sinds kort een Dreambox 7000-S met HDD en net de laatste Hydra image erop. Tot op heden heb ik er weinig problemen mee, maar 1 ding krijg ik maar niet voor elkaar. Het streamen via Enigma van het geluid. Van de tv en radio zenders die gecodeerd zijn door onze aanbieder hier een nederland krijg ik allemaal rare tikken en dergelijke in het geluid. Als ik een willekeurig andere (radio) zender pak dan is het geluid kraak helder is. Ik weet dus niet of het in de codering van het signaal zit of ergens anders in. Zijn er nog meer mensen met dit probleem ? of ben ik weer de enige ? :S Type hier je bericht.
pippen2 Geplaatst: 6 december 2004 Geplaatst: 6 december 2004 Ja, iedereen heeft dat probleem. Niemand weet echt waar het probleem vandaan komt, maar mijn vermoede is dat het komt omdat CanalDigitaal met een variabele bitsnelheid uitzendt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen