Gast Geplaatst: 8 december 2004 Geplaatst: 8 december 2004 heb een 2e dreambox eerste een 7000 2e een 5620s heb daar een emu van ronaldd op gezet die speciaal voor 5620 is gemaakt nu weet ik niet of ik die wel kan gebruiken voor een netwerk?? want ik kan nergens mijn ip nummer van m'n router invullen? weten jullie misschien waar dat moet of of dat dat wel kan en als het niet kan een andere emu waar dat wel kan en waar ik ook het nummer van mijn c+ kaart kan invullen
Ome Merde Geplaatst: 8 december 2004 Geplaatst: 8 december 2004 een emu van ronaldd op gezet die speciaal voor 5620 is gemaakt welke is dat dan ? je hebt voor LAN sharing het IP-adres nodig van de cardserver (dreambox met kaart) en niet die van je router. het kaartnummer van je seca2 kaart heb je al helemaal nergens nodig. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 8 december 2004 Geplaatst: 8 december 2004 moet tog een nummer invullen van de router om verbinding te maken met internet? om updates enzo te doen ...?? emu is emu_dm5600_040116 op de site van ronaldd gevonde
Ome Merde Geplaatst: 8 december 2004 Geplaatst: 8 december 2004 ja, in het image, niet in je emu. een image is wat anders dan een emu (emulator) het ip-adres van je router vul je in bij gateway en als je de DNS'en van je ISP niet in het router hebt staan moet je het DNS van je ISP achter nameserver zetten. DNS'en van de verschillende providers vind je hier emu_dm5600_040116 is volgens mij alleen voor de DM-5600. Als je een DM-5620 hebt kan je deze image er volgens mij niet inzetten. zeker weten doe ik dit overigens niet. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen