wingman7512 Geplaatst: 11 december 2004 Geplaatst: 11 december 2004 Ik gebruik pli DM7000 0912 via de software installatie methode van dit image heb het goepg script in de crontab laten zetten. Dit script wordt echter niet uitgevoerd, want de epg info wordt niet bijgewerkt. crontab -l levert het volgende resultaat 30 7 * * * /var/bin/goepg ps laat zien dat crond draait en als ik /var/bin/goepg met de hand start dan loopt hij als een zonnetje. Waarom start de cron het goepg script niet ?
mirakels Geplaatst: 11 december 2004 Geplaatst: 11 december 2004 Heb ik ook gemerkt. Ik vermoed dat het komt omdat cron niet is verteld dat er nieuwe info in de crontab staat. Wat je even kan doen is 'crontab -e' (dan edit je de ctontab met vi). Voor de zekerheid even iets aanpassen (een spatie achtraan toevoegen bvb) en weer saven. Het corntab programma zorgt er voor dat de cron daemon op de hoogte is. Waarschijnlijk werkt een juist kill commando ook (kill -1 of zo). DM7000, noname 58 cm bord met SM3D12 rotor, 46GB 2.5in hitachi hdd
wingman7512 Geplaatst: 12 december 2004 Auteur Geplaatst: 12 december 2004 Inderdaad, ik heb met crontab -e de entry opnieuw weggeschreven en heden ochtend had ik nieuwe epg info tot mijn beschiking. Thanks Wingman
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen