Gast Geplaatst: 16 december 2004 Geplaatst: 16 december 2004 Eigenlijk heb ik er nooit een probleem van gemaakt, maar ik vraag me toch af of het normaal is. Als ik de guide open zie ik in de programmalijst maar twee programmanamen staan (van het huidige programma en van het programma wat erna wordt uitgezonden). Het maakt niet uit op welk kanaal op welke satelliet ik zit. Hoort het niet zo te zijn dat je de hele programmalijst van de dag hoort te zien? Ik heb de laatste firmware(aug2004) erin zitten. Weet iemand hier het antwoord op en zoja of dit te verhelpen is(topfieldprobleem??Instellingen misschien???)? Alvast bedankt, Snacky
unique Geplaatst: 16 december 2004 Geplaatst: 16 december 2004 Ja, dit is normaal. Hierbij maakt de ontvanger gebruik van de epg die de DVB norm ondersteund. Alle canal digitaal ontvangers ondersteunen hiway mediagard (of zo iets) wat wel een uitgebreide gids geeft. Kijk maar eens op een duitse zender. Deze werken wel met de vorm van epg (wel uitgebreid dus!) MVG, Unique
Hoogste veldje Geplaatst: 16 december 2004 Geplaatst: 16 december 2004 En, héél bijzonder, de TF5000 en TF5500 hebben inmiddels firmware waarin de MediaHighway EPG het wèl doet, het zijn de enige niet-officiële Canal-ontvangers op de markt... Op een uurtje na dan, sinds de overgang op wintertijd, maar dat wordt binnenkort door Topfield opgelost.
PeHa Geplaatst: 17 december 2004 Geplaatst: 17 december 2004 Citaat: . Als ik de guide open zie ik in de programmalijst maar twee programmanamen staan (van het huidige programma en van het programma wat erna wordt uitgezonden). Het maakt niet uit op welk kanaal op welke satelliet ik zit. Snacky Je hebt nietgoed gekeken, want dit is alleen een probleem met de mediahighway epg van Canal +. Kijk maar eens op de duitse kanalen. VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen