Gast Geplaatst: 19 december 2004 Geplaatst: 19 december 2004 Ik heb toevallig nog een Seagate 8,4GB Hardisk gevonden, kan ik deze nu ook in mijn PVR Xtreme kwijt ? en als het kan, hoor ik hem dan erg en hoeveel zou er op kunnen ?
Gast Geplaatst: 19 december 2004 Geplaatst: 19 december 2004 De grootte van de HD maakt niet uit voor de receiver. Met 8,4 moet je in ieder geval tot 4 uur opnames kunnen doen. Succes, ESab
Gast Geplaatst: 19 december 2004 Geplaatst: 19 december 2004 maar ik krijg geen problemen met wartme of het feit dat het niet zo'n "stille" nieuwe schijf is ??? dat zou namelijk wel ideaal zijn ...want ik zou hem toch gaan gebruiken voor "even een serietje opnemen ofzo" en dat kan dan ideaal..
Gast Geplaatst: 19 december 2004 Geplaatst: 19 december 2004 Wat geluid betreft moet je zelf kijken of je ertegen kan :-) Oudere HD's zijn meestal langzamer dus maken minder warmte (en herrie).
Gast Geplaatst: 19 december 2004 Geplaatst: 19 december 2004 Herrie is een nadeel, maar opgenomen vermogen is nog veel belangrijker. De voeding in een Xtreme is niet bepaald krachtig en loopt met een HD erin echt op z'n tenen. Een oude disk met hoog stroomverbruik zal een instabiele ontvanger kunnen betekenen. Let er ook op dat er opslagruimte (ik dacht 2 GB) gereserveerd wordt voor time-shiften. De ben je dus op voorhand al kwijt. Een goede, energiezuinige en stille HD van 120 gig kost tegenwoordig niet veel meer. Groeten, LionKing
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen