Gast Geplaatst: 19 december 2004 Geplaatst: 19 december 2004 Ik heb een pli image in m'n dreambox zitten, maar ik kan wel viasat (sirius) kijken maar niet telenoor (thor) kijken, en m'n parabol staat goed. Weet iemand wat er fout kan zijn? Al vast bedankt, Merijn
Bigfoot Geplaatst: 19 december 2004 Geplaatst: 19 december 2004 Heb je geen signaal of krijg je de gecodeerde kanalen niet open? Hoe weet je of de schotel en LNB config goed is?
Gast Geplaatst: 19 december 2004 Geplaatst: 19 december 2004 als je bedoelt dat de kanalen zwart blijven..het lukte me ook niet want bij Pli moet je alles handmatig erin zetten,ben gewoon terug bij Hydra,veel makkelijker.
Gast Geplaatst: 19 december 2004 Geplaatst: 19 december 2004 Nee, je rotor draait er niet heen. T'is altijd hetzelfde (ook ik had dit) maar ik zal het als volgt uitleggen. In de zenderlijst staat THOR op 0.9 graden, maar ik de SAT-lijst op 1 graad west. Oftewel je zenderlijst is niet gelijk aan de sat-lijst. Nu kun je wel bv kiosk kiezen maar dan weet de droomdoos niet welke satelliet daarbij hoort. oplossing: voeg de satelliet toe: menu - setup services zoeken - satelliet configuratie ..meerdere satelieten via diseqc-rotor (in mijn geval) ongewijzigd laten ..nieuw (gele knop) ..en je droomdoos heft al door welke dat moet zijn. .. domweg bevestigen en veel kijkplezier. tja denkerom sinds vandaag op THOR nieuwe key21
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen