siemed Geplaatst: 21 december 2004 Geplaatst: 21 december 2004 Als ik na een paar minuten op een kanaal heb gekeken en verder zap, dan staat het beeld daarna even stil door het opstarten van de harde schijf. Komt dit doordat ik de var op de hd heb gezet of is hier een andere reden voor? Erg vervelend, hij loopt soms zelfs niet meer synchroon daarna. Alvast bedankt...
bliksem Geplaatst: 21 december 2004 Geplaatst: 21 december 2004 Citaat: Als ik na een paar minuten op een kanaal heb gekeken en verder zap, dan staat het beeld daarna even stil door het opstarten van de harde schijf. Komt dit doordat ik de var op de hd heb gezet of is hier een andere reden voor? Erg vervelend, hij loopt soms zelfs niet meer synchroon daarna. Alvast bedankt... ja dat komt daar door koop een usb stick Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
Gast Geplaatst: 22 december 2004 Geplaatst: 22 december 2004 HD niet in standby laten vallen/zetten is de snelle oplossing. Maar de betere is inderdaad een USB-stick halen en je HardDisk uitsluitend gebruiken voor film's, MP3's, Foto's etc....
joker1 Geplaatst: 22 december 2004 Geplaatst: 22 december 2004 Enable fast zapping bij geavanceerde instellingen uitzetten helpt misschien ook wel. Gr:Toon. Gr:Toon
Barabas Geplaatst: 22 december 2004 Geplaatst: 22 december 2004 Citaat: Als ik na een paar minuten op een kanaal heb gekeken en verder zap, dan staat het beeld daarna even stil door het opstarten van de harde schijf. Komt dit doordat ik de var op de hd heb gezet of is hier een andere reden voor? Erg vervelend, hij loopt soms zelfs niet meer synchroon daarna. Alvast bedankt... Zet gewoon /var op een USB stick (kosten bijna niets meer), dan ben je van dit probleem af en veel zaken reageren dan ook sneller vanwege het niet hoeven opspinnen van de disk. De disk continue laten lopen is ook een slechte optie vanwege de extra warmte en stroom verbruik. Dat zeg ik... lezen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen