Gast Geplaatst: 24 december 2004 Geplaatst: 24 december 2004 Goeie morgen. Ik heb gisteren de DB opnieuw geinstaleerd met een speciale bewerkte ZEUS versie. Het probleem is nu dat er maar 2 sattelieten in de selectie list zitten. De Hotbird en de Astra 1. Ik kan op bijvoegen duwen maar daar komt niets. en als ik in de transponder edit kijk kan ik daar ook maar kiezen uit deze 2 daar voor had ik alles in staan. Kan mij iemand vertellen hoe ik zonder deze zeus te veranderen handmatig schotels kan bij voegen? Groetjes Tiger
Hagkobe Geplaatst: 24 december 2004 Geplaatst: 24 december 2004 waarschijnlijk heb je na het installeren van de zeus image een "flash erase " gedaan. Als je dat gedaan hebt vraagt de dreambox bij de eerste opstart de satelliet configuratie. daar heb je waarschijnlijk een verkeerde gekozen. ofwel doe je nu een flaserase en stel je alles opnieuw in. ofwel moet je bij het settings scherm de satelliet configuratie aanpassen. het eenvoudigste is gewoon een flash erase, daarna de juiste satelliet instellingen kiezen. en daarna de settings downloaden van joske of pet123. dan staat alle zenders netjes gesorteerd. veel succes
Gast Geplaatst: 24 december 2004 Geplaatst: 24 december 2004 mijn probleem is dat ik software in de flash heb staan die niet kwijt mag komen. zou ik die handmatig weer erin kunnen zetten als ik die op mijn pc bewaar?
Ome Merde Geplaatst: 24 december 2004 Geplaatst: 24 december 2004 yup, die kan je gewoon back-uppen. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen