Gast Geplaatst: 24 december 2004 Geplaatst: 24 december 2004 Graag had ik geweten als je de dreambox rechtstreeks aanlsuit op je pc (zonder hub dus) of je dan een straight of een crossed ftp kabel moet gebruiken. Is het verder danook mogelijk om je internet connectie shared te zetten zodat de dreambox er ook gebruik van kan maken of moet je dan een hub hebben, het is omdat mijn internet connectie via usb is. Thanks
Bigfoot Geplaatst: 24 december 2004 Geplaatst: 24 december 2004 Je hebt dan een crossed cable nodig, kun je evt. zelf maken met een tangetje. Internet delen kan in XP met de Internet sharing wizard.
Ome Merde Geplaatst: 24 december 2004 Geplaatst: 24 december 2004 yup, wellicht is een breedband-router met modem wat ? hoeft je PC niet aan te staan als je het e.e.a wilt uitvoeren op je dreambox waar internet voor nodig is. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 24 december 2004 Geplaatst: 24 december 2004 Bedankt voor de info. De pc staat hier toch 24/24 aan dus dat is geen probleem.
Gast Geplaatst: 24 december 2004 Geplaatst: 24 december 2004 hallo ik heb ook zoiets ik kan niet updaten via het internet ik kan wel in het netwerk komen ,nu zei je dat het met xp internet sharing wizzard moet waar kan ik dat vinden en hoe moet ik dat installeren.
Anmax Geplaatst: 24 december 2004 Geplaatst: 24 december 2004 Ga naar: - Start - programma's - bureau-accessoires - communicatie - wizzard netwerk instellen. - wizzard doorlopen. DM7025: OpenPli |VU+ DUO: OpenPli WaveFrontierT55(5e, 13e, 19e, 23e, 28e, 1w)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen