Gast Geplaatst: 25 december 2004 Geplaatst: 25 december 2004 Volgens de laatste bevindingen hier op het forum kunnen ze allebei. maar probeer het eens uit en laat je bevindingen daar weten.. ik adviseer een Elco van 4700 uF in de 12 volt leiding (dmv Y-kabel) en bij toepassing van een 7200 toeren een ventilator op 7 volt (tussen 5 en 12 volt) die je dmv 2 tirewraps aan het deksel vast maakt.
Gast Thijzel Geplaatst: 31 december 2004 Geplaatst: 31 december 2004 Citaat: hou je wel even rekening met de spin-up stromen bij de verschillende hdd's en dan met name bij de 7200rpm schijven rekening houdende met de lichte voeding van je db ? Wat mag die max. zijn? Ik heb er nu een Maxtor 6Y120PO inzitten die niet op de lijst staat. Ik had een 6Y120LO bestelt maar deze was niet meer leverbaar en heb de PO versie ontvangen. Ik beraad me nog om de schijf er in te laten zitten of een alternatief te nemen. Probleem is echter dat een groot deel van de schijven die op de DB lijst staan simpelweg niet meer of zeer moeilijk leverbaar zijn. Van mijn leverancier heb ik vernomen dat de Maxtor 6Y120LO door Maxtor uit de handel is genomen. Als alternatief voor de disk kwamen ze met de Samsung SpinPoint V Serie SV1203N (120gb) een 5400 toeren disk met 2 MB data cache maar deze disk staat niet op de lijst van DB en heeft b.v. Spin Up Current (max.) 670 / 2390 mA.Volledige specificaties Samsung SV1203N
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen