Gast Geplaatst: 24 december 2004 Geplaatst: 24 december 2004 heeft iemand ervaring met een 2500ip in samenwerking met een x-cam??
Ome Merde Geplaatst: 26 december 2004 Geplaatst: 26 december 2004 volgens mij werken alleen een Magic Module of Aston CI hier goed in. In mijn oude 2500 werkte de Aston 1.07 probleemloos ... heb er ook eens een MR in gehad, werd wel herkend, werkte niet ... merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 27 december 2004 Geplaatst: 27 december 2004 ik heb er hier 2, alletwee werken ze met een aston 1.03 prima. met een mm met tetra of penta op (eender welke versie) af en toe blokken in het beeld. zeer vervelend. maar omdat ik hier gelezen heb dat een x cam een snelle zapper is, dacht ik dat de 2500ip met deze ci misschien wel goed zou kunnen werken. ik ga er hiervoor natuurlijk geen kopen als ik het niet zeker weet. vandaar mijn vraag.
Ome Merde Geplaatst: 27 december 2004 Geplaatst: 27 december 2004 penta 1.09 zou prima moeten werken maar meer weet ik er ook niet van, heb hem een poosie geleden van de hand gedaan ... merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 28 december 2004 Geplaatst: 28 december 2004 nee hoor, met tetra veel minder blokken dan met penta, maar er zijn in de 2500ip twee versies, 1 met de software versie 1.08 de laatste versie, en 1 met de software versie 2.08 laatste versie. de mijne zijn van het eerste type, en de software is niet compatibel met de tweede versie. ik heb met de magic, alle penta versies geprobeerd, steeds blokken, af en toe, maar toch zeer vervelend. ook met een axas, ook nog tetra vanaf de eerste versie geprobeerd, maar steeds blokken. daarom had ik graag eens getest met een x cam. een aston daarentegen doet het goed, versie maakt niet uit. ik heb hier ergens gelezen dat een 2500ip hetzelfde zou zijn als een 3000ip, alleen zonder analoog, dat is dus zeker niet het geval, want ik heb nu 2 3000ip's in gebruik, en deze doen het beide prima met mm, mr, matrix, met deze ci's zelfs update canaal anaal.(oei, ik heb net een fout geschreven denk ik)
TerranoIII Geplaatst: 31 december 2004 Geplaatst: 31 december 2004 Napoleon, Ik kan je gerust stellen ik draai al een half jaar met de x-cam in mijn echostar D-2500IP en tot volle tevredenheid.IK weet niet wat voor software je in de ontvanger hebt, ik gebruik de ESCIP208 maar dan kan bij jouw anders zijn. Echostar maakt geen software meer voor deze ontvanger,Ja voor deze ontvanger niet alleen,zogouw als ze er voldoende in de markt gezet hebben is het over en sluiten met de update's.Dat even terzijde ik hoop dat ik je vraag voeldoende hebt beantwoord. M.V.G.TerranoIII
Gast Geplaatst: 1 januari 2005 Geplaatst: 1 januari 2005 bedankt terrano, dat was inderdaad de info die ik zocht. jou 2500ip is dus nog wel van een latere versie dan de mijne, omdat jij de 208 software hebt, en dat is de laatst uitgebrachte software voor de 2500ip. heb jij trouwens ook al geprobeerd met andere ci's?? ik bedoel magic of mr of zo?
TerranoIII Geplaatst: 1 januari 2005 Geplaatst: 1 januari 2005 Napoleon, Er zijn een aantal cams die slecht werken op de 2500 een orginele magic werkt naar behoren ik heb hem omgeprogt naar een mr.en dat werkt tot volle tevredenheid.Orginele aston en irdeto werken ook probleemloos.Verder werkt de x-cam en de Dragoncam prima.Wat minder goed werkt zijn de fee-x,jokercamen de oudere versie,s van magic.Zo dat was het een beetje wat ik in de loop der tijden getest heb. M.V.G.TerranoIII
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen