Gast Geplaatst: 28 december 2004 Geplaatst: 28 december 2004 Citaat uit een eerdere topic : "Gewoon in start_enigma de /sbin/halt vervangen door /bin/reboot. Als je box dan uitvalt komt hij direct weer op. Heb je ook de Aan en Uit toets niet meer nodig. Ik gebruik hem tenminste nooit." Huh, hoe werkt dit?? Dit zou erg handig zijn zeg, dat ding van mij loopt ook overdag vrij vaak vast, moet mijn vrouw weer aan die stekker rommelen achter die kast; wanneer dit mogelijk is, kan iemand mij vertellen hoe dit werkt? Bvd, Snuf *** onderwerp aangepast. aub in het vervolg zelf een duidelijk onderwerp kiezen
oudeis Geplaatst: 28 december 2004 Geplaatst: 28 december 2004 Volgens mij werkt dit niet. Ik draai Gemini, en in rcS zie ik dat enigma automatisch wordt herstart, als ie zou crashen. Loopt de box of enigma zelf vast, dan helpt dit ook niet. Bij een echte vastloper doet de box namelijk niets meer, hij schakelt zichzelf ook niet meer uit. Het enige wat dan helpt is ctr-alt-del, of de stroom eraf. - Ruud
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen