Gast Geplaatst: 28 december 2004 Geplaatst: 28 december 2004 hallo ik heb op de dreambox site gelezen dat een sea gate harde schijf van het type baraquda geschikt ik voor de dreambox. heb toen zo'n schijf gekocht een 80gb maar heel af en toe schokt het beeld toch. had eerst een maxtor 80gb erin zitten maar die ging kapot. toen een maxtor 160gb erin gezet maar het beeld schokte. nu deze schijf erin gezet met nieuw img. erin hydra zeus maar hij doet het nog. kan er iets kapot zijn aan de voeding ofzo? of wat doe ik fout?
Ome Merde Geplaatst: 28 december 2004 Geplaatst: 28 december 2004 watvoor dreambox heb je ? ééntje met een gemodificeerde voeding of nog een voorloper daarvan (blauw display) ? merDe deze ruimte is te huur
Ome Merde Geplaatst: 28 december 2004 Geplaatst: 28 december 2004 de ST380020A ? die zou inderdaad goed moeten zijn ... hier is een enorme thread daarover, wellicht staat er voor jou de oplossing tussen merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 28 december 2004 Geplaatst: 28 december 2004 ja thx ik was aan het zoeken geweest maar kon niks denderents vinden ik ga dit eens uit proberen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen