Ga naar inhoud

realtek usb netwerk 8150

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

niemand ooit geprobeerd??? een usb-netwerk kaart aan te sluiten op een tp5000

Geplaatst:

Nooit geprobeert, voor zover ik weet is de enige manier om een 5000 op ethernet aan te sluiten via een Linksys NSLU2. Dit werkt bij mij en je kunt bestanden up- en downloaden en selfs de topfield resetten (voorlopig command-line)

Olga

Topfield 5000pvr, firmware 13.9.2005p,

astra - astra2 - hotbird

Geplaatst:

ik heb wat rond geneusd op de duitse tf forum en ze hebben het er over dat de tf geen drivers aan boord heeft

meschien een idee om een tap hiervoor te schrijven

ik heb het nog niet getest maar wat gebeurt er als ik de usbnetwerk adapter aansluit op de tf5000????

Geplaatst:

Je kunt 'm niet aansluiten - de TF is een USB device, net als een printer, een harddisk of een wireless network kaart. Dat kun je ook aan de plug zien, da's een "D" in plaats van een "I". En nee, even de plug verwisselen heeft geen zin.

Een USB device op de TF aansluiten vraagt om een hardware modificatie (plus een bak software die waarschijnlijk in de kernel moet komen)

• 3 weken later...
Geplaatst:

USB EXTENDER

Nu met spectaculaire korting van 30% op de UTP kabel die u er bij koopt om de afstand te overbruggen. En dat kunnen de afstanden zijn vanaf 1 meter, 1, 5 meter, 3 meter, 7 meter, 10 meter, 15 meter of 20 meter. (grotere lengten tot aan 35 meter met een koppelstukje en twee kabels).

is dit dan wat voor de tp5000 voor de lange afstand zoek maar eens op google USB EXTENDER

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen