Ga naar inhoud

Kan settings niet laden

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kan settings niet laden, krijg de foutmelding 'WRONG IDENT'.

Ik heb een humax 5400Z en een schotel met 2 koppen (astra-hotbird).

Heb vroeger reeds verschillende malen settings geladen en had toen geen probleem? Ik heb de laatste firmware geïnstalleerd (Xmas_ToH33_HoT29), had het voordien ook al geprobeerd, zonder succes, met de vorige firmware. Ik moet wel zeggen dat ik al een paar zenders manueel heb geladen.

Zou het aan de firmware of aan de settings (-sofware) liggen. Heb reeds geprobeerd met humbox en SetEditOAKV3_43. Laden van de settings (humax -> PC lukt wel).

Bedankt voor Uw hulp, ik moet iets verkeerd doen of iets vergeten?

Geplaatst:

Als je Humbox nu opent en je gaat naar "Edit"en dan naar "Options", daar heb je een tabblad met "Model" heb je daar wel de juiste Humax ingesteld?

Mijn Systeem Ident is in dat geval 00160600, dit kun je dus wijzigen, moet je even in je Humax zelf kijken wat je Systeem Ident is.

Menu, dan installatie, dan status, dan ontvanger status.

Suc6,

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

Hoi.Bousy.

Kijk naar deze citaat die geschreven is door Avensis.

Bousy,

als je een gepatchte 5400Z hebt dan moet je voor het laden van de settings ed als type de 5400 ZONDER Z dus kiezen.

Groetjes

Geplaatst:

Missien had je de toh32 hot29 moeten gebruiken ivm kleiner geheugen van de 5400z de oude humax heeft meer ruimte voor een grotere firmware de toh33neemt meer plaats in.

Geplaatst:

Ik heb het probleem kunnen oplossen. Heb mijn humax geformateerd en alles opnieuw geïnstalleerd met succes.

Bedankt voor jullie tips.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen