Ga naar inhoud

[Strong 4355] kanalenlijst voor strong srt 4355

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan iemand mij zeggen of het mogelijk is om een kanalenlijst in te laten via de pc naar de ontvanger

En met welke programma en waar kan ik de kanalenlijst ophalen

Geplaatst:

Hi Kreeft. Kanalenlijsten kun je gewoon zoeken op internet. Wat betreft het updaten van de ontvanger: Ik heb zelf ook een 4355E. Je moet een null-modemkabel kopen deze aansluiten op de RS-232 poort van de Strong de andere kan van de kabel moet op de COM1 van je PC. Dan moet je het programma DNUPMAN gebruiken om lijsten of firmware te uploaden in je ontvanger. Dit programma kun je halen van de website van strong. Strong Website. Hier staat ook nog eens een uitleg hoe een en ander werkt.

Succes,

Henor

Geplaatst:

Allemaal heel hartelijk dank voor het goede uitleg

Mocht ik er niet uitkomen dan hoor jullie nog van mijn

Dus alvast bedankt voor alle moeite groetjes van kleeft

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hoi Kreeft,

Wat ook mogelijkheid is en ook heel handig als je eens een keer je Strong kanalenlijst wil bewerken is op de site van setedit de software downloaden.

Je kan daar een download doen van de software die je vervolgens kan gebruiken voor het binnenhalen op de pc en eventueel terugzetten in de ontvanger.

Er is een beperking aan de download want dat is een probeer versie maar voor € 20 kan je daar ook een volledig werkende versie bestellen.

Ik gebruik de software om mijn 2 strong ontvangers gelijk te maken en dat werkt perfect.

Ad

Ad

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen