lightman Geplaatst: 30 december 2004 Geplaatst: 30 december 2004 Hallo, Ik wilde onder linux een cardserver gaan bouwen. Kan dit met een mastera USB cardreader ? Wiebe ------------------------------------- hit any user to continue......
jan Ty Geplaatst: 30 december 2004 Geplaatst: 30 december 2004 elke phoenix compatible progger zou het moeten doen (3,57mhz voor bijna alle kaarten, 6mhz voor de irdeto kaart) In het topic (http://www.sat4all.com/ubbthreads/showflat.php?Cat=0&Number=549147&an=0&page=1#549147) staat e meedere beschreven. suc6 Jan ty
Barabas Geplaatst: 30 december 2004 Geplaatst: 30 december 2004 Citaat: Hallo, Ik wilde onder linux een cardserver gaan bouwen. Kan dit met een mastera USB cardreader ? Wiebe Nee, de USB versie zou ik niet nemen. Neem gewoon een (seriële) MasterA 2, 3 of 4. Dat zeg ik... lezen!
Gast Geplaatst: 30 december 2004 Geplaatst: 30 december 2004 Hi, Heb nog een iso 7816 (=multipro) te koop zie te koop gedeelte, maar weet niet of het hiermee lukt. Misschien dat iemand hier uitsluitsel over kan geven?
Ome Merde Geplaatst: 30 december 2004 Geplaatst: 30 december 2004 specs Multipro © duwgati heeft dus geen phoenix stand en is dus niet bruikbaar voor een cardshare-server mocht het een seriële zijn dan heeft ie wel een phoenix-mode. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen