Gast Geplaatst: 30 december 2004 Geplaatst: 30 december 2004 Hallo Na de dbox2 voorzien te hebben van een nieuwe image,de laatste rudream wil de box als ik de stekker eruit trek en weer in om de image te aktiveren krijg ik geen reactie van de dbox2.Zelfs mijn display reageert niet veel en na een tweetal minuten gaat het toch. Heb daarna met verschillende image geprobeert en steeds dezelfde fout.Ik heb het vermoeden dat er iets kan zijn met de voeding van de dbox2 of ben ik mis,kan er iemand dit bevestigen of een ander oordeel van dit feit. Groeten Masten
CEASAR W Geplaatst: 30 december 2004 Geplaatst: 30 december 2004 Hallo Masten; dit probleem komt mij bekend voor ik had ook een box die niet starte, soms 10 keer de stekker erin en uit voor hij opstarte en met flachen hetzelfde geen contact alleen een klein beetje licht in het display.ik ben er niet achter wat het was.moet iets met de hardware geweest zijn! ceasar w
Gast Geplaatst: 31 december 2004 Geplaatst: 31 december 2004 Hallo Hierbij kan ik jullie zeggen dat mijn probleem opgelost is. Het moet gebeurd zijn bij het openen van de dbox2 om de jumper te plaatsen om in debug mode te krijgen. Ik moet ongewild de flatkabelverbinding van de display geraakt hebben daar ik nu de flatkabel iets bijgestuurd heb en alles weer normaal is. Vriendelijk Groeten Masten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen