Gast Geplaatst: 31 december 2004 Geplaatst: 31 december 2004 als de dreambox standby staat en ik hem weer met de afstandbediening wil aanzetten. weigerd hij ik hoor wel dat de hd gaat draaien maar verder niks. na een aantal maal op de standby knop gedrukt te hebben gaat hij ook werkelijk aan. weet iemand waar dit aan ligt of wat ik er aan kan doen.
Ome Merde Geplaatst: 31 december 2004 Geplaatst: 31 december 2004 kan het zijn dat de batterijen van je a/b zo goed als leeg zijn ? anders zou ik je i/r oog van je a/b eens een beetje schoonmaken. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 31 december 2004 Geplaatst: 31 december 2004 Op mijn DM500 heb ik dit ook regelmatig. Ik moet dan tweemaal drukken voordat die uit stand-by mode komt. Bij de eerste maal reageert die wel, want het rode ledje gaat wel even uit, maar gaat dan weer aan. Na twee keer drukken op de aan/uit knop op de AB gaat die pas echt aan.
Gast Geplaatst: 1 januari 2005 Geplaatst: 1 januari 2005 ik heb er nieuwe baterijen in zitten en de ir oog heb il ook al schoon gemaakt maar maakt niks uit. maar het vreemde is dat als ik een keer druk ik wel de hd hoor lopen maar verder niks. En allemaal nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Gast Geplaatst: 1 januari 2005 Geplaatst: 1 januari 2005 Het kan zijn dat dit komt omdat je de AB niet goed op de DM richt ik heb dit ook wel eens met mijn DM500 het lijkt erop dat dit aan de AB welke standaard bij de DM500 geleverd wordt ligt. Ik heb het verschijnsel namelijk regelmatig als ik zapen wil en op grotere afstand van de DM. Misschien dat een AB upgrade naar de AB van de DM7000s helpt (al besteld helaas nog niet binnen) Groet en de beste wensen en veel sat plezier in 2005 Fenicks
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen