Ga naar inhoud

Met Radegast regelmatig NL beeld zwart

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij het zappen tussen de NL zenders blijven de zenders regelmatig op zwart staan, terwijl er een canaldigitaal smartcard met basispakket in zit. Je moet dan de Radegast 3.0 beta opnieuw opstarten en dan komt het beeld weer. Erg lastig.

Ik gebruik Hydra Zeus met de laatste Radegast en Newcamd. Card in bovenste slot en geactiveerd in Radegast. Prefer EMU = NO. Weet iemand een oplossing voor dit lastige probleem?

Geplaatst:
Citaat:
overschakelen naar newcamd en probleem is opgelost

gr chris

Maar dan weer schokken in de opnames. Tis toch altijd wat. Zou een CI module uitkomst bieden?
Geplaatst:

Nou met een ci heb ik dezelfde problemen als met de emu.(schokken blijft)ben geheel terug naar 107.4 met Camd3.681 en 2 kaarten erin(premiere en C+)...Had veel te veel problemen met 108 images

Geplaatst:
Citaat:
Nou met een ci heb ik dezelfde problemen als met de emu.(schokken blijft)ben geheel terug naar 107.4 met Camd3.681 en 2 kaarten erin(premiere en C+)...Had veel te veel problemen met 108 images

Ik wil wel terug naar 107.4, maar dan werkt m'n usb stick niet meer. Die werkt pas vanaf versie 1.08. Het is een Apacer Handy Steno 64 MB.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen