Ga naar inhoud

Gecodeerde zenders opnemen alleen zwart beeld?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een probleem bij het opnemen van bijvoorbeeld een film op premiere of een ander gecodeerd programma zoals RTL4. De timer start en hij neemt op alleen zwart zonder geluid. bij de time shift functie het zelfde liedje en de direct opname ook. Neem ik echter een vrij kanaal op dan werkt het wel naar behoren.

Doe ik iets fout of zijn deze zenders zonder ori kaart gewoon niet op te nemen?

Groetjes Tiger

Geplaatst:
Citaat:
Ik heb een probleem bij het opnemen van bijvoorbeeld een film op premiere of een ander gecodeerd programma zoals RTL4. De timer start en hij neemt op alleen zwart zonder geluid. bij de time shift functie het zelfde liedje en de direct opname ook. Neem ik echter een vrij kanaal op dan werkt het wel naar behoren.

Doe ik iets fout of zijn deze zenders zonder ori kaart gewoon niet op te nemen?

Groetjes Tiger

Dit is is probleem van de Radegast 3.0. Deze moet je via het controlpanel updaten naar de volgende beta.
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Heb inderdaad het zelfde probleem. Gebruik Hydra Zeus met als EMU Radegast 3.0 Final. Heb op het internet Radegast 3.0 Beta 14 gedownload. Aangezien de Hydra site down is kan ik niet via het Hydra control panel deze EMU downloaden. In welke directory moet ik de (uitgepakte) files zetten.

Michel.

Geplaatst:

Onderwerp is al diverse malen beschreven alleen met andere Emu's...Programma DM7KPP kan je denk ik ook wel aardig op weg helpen!!

Even Googlen voor het progje.

Succes

Geplaatst:

en ...

tijdens een opname niet zappen, want dat werkt NIET; dwz dan neem je zwart beeld op !

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen