Ga naar inhoud

Divx op Dream

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Is het mogelijk om divx op dreambox af te spelen?

bvd

Geplaatst:

Nee..... Zoek ook eens in het forum, staat genoeg info.....

Geplaatst:
Citaat:
Hallo,

Is het mogelijk om divx op dreambox af te spelen?

bvd

Nee, en ja....

De processor in de dreambox kan geen mpeg4 aan (tenminste, hij zou het misschien kunnen maar er zijn geen drivers voor de processor als ik het goed begrepen heb)
Wat wel een mogelijkheid is, is dat je de Divx vanaf je PC streamed en hem dus op je pc realtime encode in een voor de dreambox te snappen formaat...

als je inderdaad even goed zoekt op het forum kom je een hoop info tegen...

Ik heb het zelf nog niet uitgeprobeert daar ik een Kiss DP-500 (Ethernet/divx/dvd speler) heb en het dus niet nodig heb...

-Dreambox DM800HD / Linksys NSLU2 / Moteck 120 -

1.20M Draaibaar Triax / Popcornhour A100 & A110

Geplaatst:

Streamen werkt niet echt. Audio syncht helemaal niet dus je hebt er eigenlijk weinig aan.

Ik heb van niemand gehoord dat het perfect werkt en indien het perfect werkt zeg dan hoe niet alleen "werkt prima hier".

Geplaatst:
Citaat:
of je knalt er een neutrino-image in, dan zou div-x volgens mij wel moeten werken (nog nooit uitgetest heur ...)

merDe

HUh.....dat is echt nieuw wat je daar zegt.....Dat heb ik nog nooit eerder gehoord.....Wil je misschien daar meer over vertellen??
Geplaatst:

Bedankt allemaal voor de info's ik zou de VLC procedure volgen, misschien is het wel mogelijk bij de nieuwe DB serie!

Geplaatst:

Daar mag geen verschil tussen zitten, maar wie weet gaat het met jou pc/netwerk apparatuur combinatie wel iets beter. In ieder geval het proberen waard.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen