Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Om mijn MP3=jes af te spelen gebruik ik de Dreambox met Hydra Zeus in de flash. Geweldige image, maar...

Na ongeveer 5 minuten loopt de MP3 plugin vast. Alle andere plugins verwijderd, maar steeds vastlopers.

Geplaatst:

Citaat:
Om mijn MP3=jes af te spelen gebruik ik de Dreambox met Hydra Zeus in de flash. Geweldige image, maar...

Na ongeveer 5 minuten loopt de MP3 plugin vast. Alle andere plugins verwijderd, maar steeds vastlopers.

Bedoel je met mp3 plugin de jukeboxplugin??

Deze loopt op alle door mij geteste op 1.08 gebaseerde images vast. Bij 1.07 images nooit geen last mee gehad. Erg jammer!!!!

Harry

Geplaatst:

jongens,

Ga gewoon naar je harddisk via menu, ga naar root, rode knop), dan de map waar je muziek staat en je kan daar ook door alles heen lopen en met de play knop gewoon mp3 dus.

Ik gebruikte vroeger jukebox, maar nu allang niet meer! Dit gaat perfect, je hebt geen jukebox nodig......

Succes

Geplaatst:

Citaat:
Ik gebruikte vroeger jukebox, maar nu allang niet meer! Dit gaat perfect, je hebt geen jukebox nodig......

In principe waar, alleen mis je dan wel wat opties zoals o.a. random play.

Blijf het jammer vinden. Zal tzt wel opgelost worden hoop ik.

Harry

Geplaatst:

Inmiddels veel geprobeerd. Jukebox plugin blijft vastlopen. Jammer, want randomplay is juist zo makkelijk.

Wacht geduldig de ontwikkelingen af.

PS. Flash erase gedaan, op USB geprobeerd, erase image eerst en dan Zeus, overige plugins eraf gegooid...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen