WilSat Geplaatst: 2 januari 2005 Geplaatst: 2 januari 2005 Om mijn MP3=jes af te spelen gebruik ik de Dreambox met Hydra Zeus in de flash. Geweldige image, maar... Na ongeveer 5 minuten loopt de MP3 plugin vast. Alle andere plugins verwijderd, maar steeds vastlopers.
Ome Merde Geplaatst: 2 januari 2005 Geplaatst: 2 januari 2005 hoe vol zit je flashgeheugen ? heb je een flash-erase uitgevoerd nadat je Zeus in de flash gezet hebt ? merDe deze ruimte is te huur
Dirty Harry Geplaatst: 2 januari 2005 Geplaatst: 2 januari 2005 Citaat: Om mijn MP3=jes af te spelen gebruik ik de Dreambox met Hydra Zeus in de flash. Geweldige image, maar... Na ongeveer 5 minuten loopt de MP3 plugin vast. Alle andere plugins verwijderd, maar steeds vastlopers. Bedoel je met mp3 plugin de jukeboxplugin?? Deze loopt op alle door mij geteste op 1.08 gebaseerde images vast. Bij 1.07 images nooit geen last mee gehad. Erg jammer!!!! Harry
Yamaha-R6 Geplaatst: 2 januari 2005 Geplaatst: 2 januari 2005 Heb ik ook problemen mee, ik dacht dat het probleem was dat de image vanaf USB draait. Bij mij staan de mp3's op mijn pc welke dmv cifs is gemount aan de DB.
Gast Geplaatst: 2 januari 2005 Geplaatst: 2 januari 2005 jongens, Ga gewoon naar je harddisk via menu, ga naar root, rode knop), dan de map waar je muziek staat en je kan daar ook door alles heen lopen en met de play knop gewoon mp3 dus. Ik gebruikte vroeger jukebox, maar nu allang niet meer! Dit gaat perfect, je hebt geen jukebox nodig...... Succes
Dirty Harry Geplaatst: 2 januari 2005 Geplaatst: 2 januari 2005 Citaat: Ik gebruikte vroeger jukebox, maar nu allang niet meer! Dit gaat perfect, je hebt geen jukebox nodig...... In principe waar, alleen mis je dan wel wat opties zoals o.a. random play. Blijf het jammer vinden. Zal tzt wel opgelost worden hoop ik. Harry
WilSat Geplaatst: 3 januari 2005 Auteur Geplaatst: 3 januari 2005 Inmiddels veel geprobeerd. Jukebox plugin blijft vastlopen. Jammer, want randomplay is juist zo makkelijk. Wacht geduldig de ontwikkelingen af. PS. Flash erase gedaan, op USB geprobeerd, erase image eerst en dan Zeus, overige plugins eraf gegooid...
tfh Geplaatst: 4 januari 2005 Geplaatst: 4 januari 2005 /me klopt dat maar eens af. De jukebox werkt hier zonder problemen onder de laatste hydra zeus...
WilSat Geplaatst: 4 januari 2005 Auteur Geplaatst: 4 januari 2005 Inmiddels de hele zaak op de USB gezet. Nu werkt de Jukebox goed. Alleen nog een achtergrondplaatje.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen