Gast Geplaatst: 2 januari 2005 Geplaatst: 2 januari 2005 Graag had ik geweten of de 2de scart aansluiting op de db7000 ook als input kan gebruikt worden. zodanig dat de db een extern videosignaal kan opnemen. Als ik me goed herinner zijn de beide scarts softwarematig gestuurd. ben benieuwd :-) Darkside
Barabas Geplaatst: 2 januari 2005 Geplaatst: 2 januari 2005 De dreambox kan NIET analoog opnemen. Deze vraag is vele malen vaker aan de orde geweest! Je kunt de tweede Scart wel gebruiken om bv je video recorder of DVD speler door te lussen. Dat zeg ik... lezen!
Gast Geplaatst: 2 januari 2005 Geplaatst: 2 januari 2005 Thanks Barabas. Ik had op programmeren en scart gezocht. Citaat: De dreambox kan NIET analoog opnemen. Deze vraag is vele malen vaker aan de orde geweest! Je kunt de tweede Scart wel gebruiken om bv je video recorder of DVD speler door te lussen. Misschien is er nog ruimte voor een inventieve hobby-programmer. Darkside
Barabas Geplaatst: 2 januari 2005 Geplaatst: 2 januari 2005 Dit zul je zelfs met programmeren niet redden. De Dreambox mist simpelweg de hiervoor benodigde Analoog-Digitaal (AD) converter. Dat zeg ik... lezen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen