Gast Geplaatst: 2 januari 2005 Geplaatst: 2 januari 2005 ik draai hydra zeus als ik via groeneknop laatste contole panel op wil halen geeft hij wel aan installatie compleet maar er is voor mij geen nieuw panel verschenem 9/12 blijft en zo doende kan ik ook de nieuwe scam niet ophalen . wat zie ik over het hoofd ik heb al een keer geboot maakt niets uit internet en verbindingen zijn goed via dcc ook goed vgr kees
joker1 Geplaatst: 2 januari 2005 Geplaatst: 2 januari 2005 @Keesw Ook als je een keer zapt want dat wil ook wel eens helpen. Gr:Toon Gr:Toon
joker1 Geplaatst: 2 januari 2005 Geplaatst: 2 januari 2005 Die van 9/12 is al een behoorlijke oude. Als je hem binnen haalt via Hydra control panel geeft hij dan aan Installation complete? Gr:Toon
Gast Geplaatst: 2 januari 2005 Geplaatst: 2 januari 2005 inderdaad geeft hij instalation complete ik snap er niets meer van
Gast bert@ne Geplaatst: 2 januari 2005 Geplaatst: 2 januari 2005 Hoi,,, En paar keer op EXIT drukken tot dat je helemaal uit het menu´tje bent ,, dan weer terug , en je ziet de nieuwe datum plugins etc... bert,,
Gast Geplaatst: 2 januari 2005 Geplaatst: 2 januari 2005 lukte niet ik ga flase erase doen hij doet het weer bedank voor de hulp
joker1 Geplaatst: 2 januari 2005 Geplaatst: 2 januari 2005 Zo zie je maar Flash erase altijd uitvoeren was ook vermeld door de makers van Hydra. In ieder geval veel kijk plezier. Gr:Toon Gr:Toon
Bigfoot Geplaatst: 3 januari 2005 Geplaatst: 3 januari 2005 Flash erase hoeft normaal niet, gewoon ff opnieuw opstarten doet het hem altijd wel. Soms ook door even uit het menu te gaan trouwens, de logica snap ik niet echt.
Gast Geplaatst: 3 januari 2005 Geplaatst: 3 januari 2005 Ze adviseren wel een flash erase...... En bij de mensen die het niet doen hoor ik hier vaak de problemen die na een flash erase zijn verholpen. Het kan geen kwaad om het gewoon te doen. Ik doe het in ieder geval altijd. Liever 2 minuten langer wachten en dan goed werken dan allerlei rare dingen verklaren. Mvg, Edwin
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen