Gast Geplaatst: 3 januari 2005 Geplaatst: 3 januari 2005 Hoi, Wie kan me vertellen waar ik een voedingskabeltje voor het aansluiten van een harddisk aan de dreambox kan vinden. gr.
pretpat Geplaatst: 3 januari 2005 Geplaatst: 3 januari 2005 Bij een nieuwe dreambox hoort deze erbij te zitten, maar als dit niet het geval is kan je kijken of een DM leverancier dit kan leveren. Anders moet je een computerkabeltje kopen voor een harddisk en een voor een floppydrive en dan solderen maar. Pat Inventors are crazy until they invent something. Then they are geniuses.
Gast Thijzel Geplaatst: 3 januari 2005 Geplaatst: 3 januari 2005 Citaat: Bij een nieuwe dreambox hoort deze erbij te zitten, maar als dit niet het geval is kan je kijken of een DM leverancier dit kan leveren. Anders moet je een computerkabeltje kopen voor een harddisk en een voor een floppydrive en dan solderen maar. Pat Heb zelf een kabel gekocht die wordt gebruikt om een extra voedings aansluiting te maken, twee keer harddisk aansluiting en een keer floppy kost een euro of drie. Harddisk aansluiting op harddisk en floppy aansluiting op het moederbord.
Gast Geplaatst: 3 januari 2005 Geplaatst: 3 januari 2005 Nou ben niet ver gekomen. De meeste dealers die ik tot nu toe gebeld heb kunnen het niet leveren of hebben er problemen mee om hun leveranciers er mee lastig omdat het enkel om 1 dingetje gaat. Iemand nog suggesties. Mz1
Gast Geplaatst: 3 januari 2005 Geplaatst: 3 januari 2005 heb je nog een oude computervoeding liggen ????? daar kun je zo een stukkie afknippen wat past floppy+hdd aansluiting gr Liquid
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen