frico Geplaatst: 3 januari 2005 Geplaatst: 3 januari 2005 Hallo, Met 2 fun 6 kaarten kan ik niet meer upgraden in mijn xtreme. Na de file te hebben gedownload en op de kaart te hebben geschreven met het programma Digitech krijg ik telkens de melding baud rate to high or cable remove with this str. Iemand ervaring hiermee of advies? Groeten edwin Groeten Edwin, Dreambox 7025, VU+ Duo, CCCam 2.1.4, 1,20 schotel
crazymans Geplaatst: 3 januari 2005 Geplaatst: 3 januari 2005 Nee, ik krijg deze melding altijd op mijn Echostar808 en daar lukt het ook nooit. Heb zojuist mijn Xtreme PVR naar 1170 gebracht met FUN6 + FUN7 zonder probleem. Is het je eerder wel gelukt op deze Xtreme? Misschien firmware aangepast? ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
frico Geplaatst: 3 januari 2005 Auteur Geplaatst: 3 januari 2005 Ja ik heb een aantal updates gedaan. Maar ik heb inderdaad wel een firmware update gedaan. Ik heb zelf een HDD ingebouwd en toen aangepaste firmware erin voor de HDD ondersteuning Groeten Edwin, Dreambox 7025, VU+ Duo, CCCam 2.1.4, 1,20 schotel
crazymans Geplaatst: 5 januari 2005 Geplaatst: 5 januari 2005 Ik heb een PVR met software HUCI6500 sw.2.55.04 hw. 13.42.6D loader 1.1.2 en die gaat gewoon goed. Misschien moet je je kaartjes eerst een paar keer wissen? ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen