Hotbird Geplaatst: 4 januari 2005 Geplaatst: 4 januari 2005 Hoi Allen, Vandaag de dreambox geprobeerd te updaten naar de PLI 09-12 versie(root cramfs), alles lijkt goed te verlopen echter na de flasherase krijg ik de vraag op ik wil updaten naar een nieuwere versie software voor de frontprocessor, ik kan hier alleen kiezen voor OK. Na dit gedaan te hebben krijg ik de melding dat ie aan het upgraden is en de box niet uitgezet mag worden. Verder gebeurt er niets meer... Ik heb na een half uurtje de box maar opnieuw opgestart, maar dan gebeurt wederom precies hetzelfde. Heeft iemand enig idee wat hier nu precies gebeurt (misgaat)? Ron
boekkie Geplaatst: 4 januari 2005 Geplaatst: 4 januari 2005 Wat er mis gaat weet ik niet,maar probeer eens de originele van DM erop te zetten,mischien dat hij dan wel doorstart. boekkie groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
Hotbird Geplaatst: 4 januari 2005 Auteur Geplaatst: 4 januari 2005 Inmiddels werkt ie! Nu via dreamup dezelfde image serieel geflashed en alles werkt nu. Misschien een omgevallen bitje...... Ron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen