MR_B Geplaatst: 4 januari 2005 Geplaatst: 4 januari 2005 Ik heb 1x DB 7000 in slaapkamer en 1x DB 7000 in de huiskamer, nu heb ik in de huiskamer een beveiligingscamera via scart aangeloten op de DB. Is het mogelijk dat ik via het netwerk ook het beeld van de camera op de 2e dreambox kan bekijken ??? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
percies Geplaatst: 4 januari 2005 Geplaatst: 4 januari 2005 Nee , de dreambox ondersteund deze optie niet om een analoog video signaal om te zetten naat een MPEG codering.
MR_B Geplaatst: 4 januari 2005 Auteur Geplaatst: 4 januari 2005 Misschien iemand een suggestie hoe dit wel is te realiseren, eventueel met een andere (IP)camera ofzo? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 4 januari 2005 Geplaatst: 4 januari 2005 Volgens mij heeft Sweex zo'n camera (www.sweex.nl)
Gast Geplaatst: 5 januari 2005 Geplaatst: 5 januari 2005 Citaat: Volgens mij heeft Sweex zo'n camera (www.sweex.nl) Alleen werken die krengen meestal met java of active x applets die niet goed werken op dreambox .... Misschien is een 2,4 GHz zender ontvanger een oplossing 1 keer een zender aan de camera 2 keer een ontvanger aan de dreamboxen .... Die zenders liggen nog in de uitverkoop bij een zekere stuntsupermarkt van duitse 8ergrond waarvan de naam op dit board niet genoemd mag worden (begint met al en eindigt met die) op het moment ...
MR_B Geplaatst: 5 januari 2005 Auteur Geplaatst: 5 januari 2005 helaas is mijn draadloos netwerk ook 2,4Ghz en storen deze elkaar. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
hobsat Geplaatst: 5 januari 2005 Geplaatst: 5 januari 2005 Citaat: Andere Channel kiezen misschien?? nee helpt niet weet ik uit ervaring,en als de buurvrouw de magnetron aanzet is t ook mis. GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
MR_B Geplaatst: 8 januari 2005 Auteur Geplaatst: 8 januari 2005 Citaat: Volgens mij heeft Sweex zo'n camera (www.sweex.nl) Je bedoelt een IP camera , die zijn er wel van meer merken. Maar het schijnt dat ze allemaal of java of active x gebruiken. Als iemand een oplossing weet dan zeer graag. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen