Gast Geplaatst: 5 januari 2005 Geplaatst: 5 januari 2005 Hoi, Kan iemand mij vertellen wat ik met die 2 smartcard readers kan.. Heb geprobeerd om mijn canal+ kaart (met chip naar boven) hierin te stoppen, maar kanalen blijven zwart, als ik hem vervolgens in mijn dragon stop heb ik wel beeld.. Misschien rare vraag.. Grtz, Fire
Barabas Geplaatst: 5 januari 2005 Geplaatst: 5 januari 2005 Begin eerst eens met lezen. Maar ok de chip moet naar BENEDEN. Dat zeg ik... lezen!
lightman Geplaatst: 5 januari 2005 Geplaatst: 5 januari 2005 Chip naar onderen. ------------------------------------- hit any user to continue......
Crest Geplaatst: 5 januari 2005 Geplaatst: 5 januari 2005 Citaat: Hoi, Kan iemand mij vertellen wat ik met die 2 smartcard readers kan.. Heb geprobeerd om mijn canal+ kaart (met chip naar boven) hierin te stoppen, maar kanalen blijven zwart, als ik hem vervolgens in mijn dragon stop heb ik wel beeld.. Misschien rare vraag.. Grtz, Fire En in die andere kan een andere smartcard. Werkt ook prima.
Gast Geplaatst: 5 januari 2005 Geplaatst: 5 januari 2005 Ook met chip naar onderen blijft het beeld zwart..
Crest Geplaatst: 5 januari 2005 Geplaatst: 5 januari 2005 Citaat: Ook met chip naar onderen blijft het beeld zwart.. Als je Zeus met Radegast gebruik, klik dan op de blauwe knop. Vervolgens op Radegast. Activeer en bovenste slot. Herstart Radegast door de groene knop in te drukken en voila.
lightman Geplaatst: 5 januari 2005 Geplaatst: 5 januari 2005 welke emu gebruik je, en welke image. ------------------------------------- hit any user to continue......
Gast Geplaatst: 5 januari 2005 Geplaatst: 5 januari 2005 Ik gebruik de standaard dreambox 1.08 image.. Grtz, Fire
Crest Geplaatst: 5 januari 2005 Geplaatst: 5 januari 2005 Citaat: Ik gebruik de standaard dreambox 1.08 image.. Grtz, Fire Dan werkt je smartcard alleen met een CI module. Als je een Dreambox hebt gekocht, moet je daar wel alternatieve firmware in zetten om volop van de mogelijkheden van te genieten. Dus snel Hydra Zeus er in. En liefst op een stick. Blijft je originele firmware onaangetast.
lightman Geplaatst: 5 januari 2005 Geplaatst: 5 januari 2005 tipje: http://www.klona.4t.com/guide_du/dbox-howto.htm ------------------------------------- hit any user to continue......
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen