Gast Thijzel Geplaatst: 5 januari 2005 Geplaatst: 5 januari 2005 Ik zag net dit bericht in de settings lijst: Citaat: Hallo allemaal, Neuland.tv is FTA van start gegaan op de Astra 19.2° Oost Digitaal op deze frequentie: 12460 H 27500 3/4 SID:62 PID:1279/1280 FTA Alleen als ik een scan doe op de 7000S met Hydra Zeus: - Menu - 6 Setup - Service zoeken - Handmatige transponderscan Satelliet Astra 19E Frequentie 12460 Lnv staat uit Polariteit Horizontaal Fec 3/4 Symbolrate 27500 Lock en Sync gaan vervolgens aan. Onit staat uit Use bat staat uit Alleen FTA staat uit Network search staat uit Zeg ik vervolgens Start scan dan krijg ik de melding: 0 nieuwe transponders gevonden waarvan 0 nieuwe tv zenders, 0 nieuwe radio zenders en 0 nieuwe data zenders. Er zijn in totaal 2 transponders en 22 services gescanned.
joker1 Geplaatst: 6 januari 2005 Geplaatst: 6 januari 2005 Dan ga maar kijken bij Alle services daar staat die dan al,ik heb hem er wel inzitten. Gr:Toon Gr:Toon
Gast Thijzel Geplaatst: 6 januari 2005 Geplaatst: 6 januari 2005 Citaat: Dan ga maar kijken bij Alle services daar staat die dan al,ik heb hem er wel inzitten. Gr:Toon Weet ik dat ook weer bedankt. Vreemd dat er 0 nieuw services wordt gegeven. Ik kijk wel eens op Kingofsat of er nog wat nieuwe zenders zijn. Zal het eens met een nieuwe proberen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen