Gast Geplaatst: 9 januari 2005 Geplaatst: 9 januari 2005 hoi, heb de laatste hydra in de dreambox geplaatst, maar krijg er niet de laatste scam zichtbaar .waar vind ik hierover een (verstaanbare)handleiding??
arie kanarie Geplaatst: 9 januari 2005 Geplaatst: 9 januari 2005 Als je dit via HYDRA control panel wilt doen, kan ik je zeggen dat dit voorlopig niet gaat lukken. zie http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...p;page=0#782342 daar staat overigens ook een mogelijkheid tussen hoe het wel kan (laatste (op dit moment) bericht van RuKo) grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Gast Geplaatst: 9 januari 2005 Geplaatst: 9 januari 2005 Hi Arie, Ben nu al een hele middag aan het plaren geweest maar het lukt me maar niet om die EMU's er in te zetten met DCC. Heb jij (of iemand anders) hiervoor nog een handleiding of een link waar in "jip en janneke-taal" staat hoe je met telnet/ftp een EMU in je Hydra Zeus kunt zetten. alvast bedankt.
Ome Merde Geplaatst: 9 januari 2005 Geplaatst: 9 januari 2005 http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...true#Post782683 deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 9 januari 2005 Geplaatst: 9 januari 2005 Hi Ome Merde, bedankt, was weer veel te moeilijk bezig en ben er nu achter dat de DB alleen die *.gz bestanden kan uitpakken. Zit nu met het probleem dat ik ruimte tekort kom in m'n flash (heb namelijk geen harde schijf). Ben m'n DB opnieuw aan het flashen en dan hoop ik dat ik ergens ruimte vrij kan maken. Heb trouwens ook nog een 32 MB compact flash liggen, kan ik daar niet wat mee? gr Bob
Bigfoot Geplaatst: 9 januari 2005 Geplaatst: 9 januari 2005 Je zou kunnen proberen die compact flash te mounten als ware het een harddisk.
Gast Geplaatst: 9 januari 2005 Geplaatst: 9 januari 2005 Moet ik na het mounten nog iets speciaals doen zodat de addon manager de EMU's op de CF installeert en dat de DB ze ook herkent? gr Bob
Gast Geplaatst: 9 januari 2005 Geplaatst: 9 januari 2005 Hi Bigfoot, het is gelukt, heb nog ergens een 64mb usb-DISK gevonden. Geformateerd als part1, gemount, via het control panel geregeld dat de addons er op komen te staan. Vervolgens newcamd 5.26 gedownload en geinstalleerd, so far so good. Nu nog ff op zoek naar de juiste sleutelbos en dan zijn we weer waar we wezen moeten. Hopen dat Mary weer snel on-line komt. gr en een goede avond. Bob
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen