Gast Geplaatst: 10 januari 2005 Geplaatst: 10 januari 2005 settinglijst pet123 geen eutelsat? ik heb de nieuwste lijst van pet123 er in staan draaibaar. maar nu kan ik geen eutelsat w1/2/3 vinden en geen amos . met de voriige lijst had ik ze wel en kon ik ze ook wel vinden. zijn er nog meer mensen die daar last van hebben? mijn schotel staat wel goed is niet verzet of verwaaid heb het nagekeken heb verder alle satteliet heel goed ontvangs hispasat/turksat/sirius/thor/hotbird/panamsat/asra2/europesat/ en nog enkele.(arabsat minimaal maar kan hem krijgen,op het randje) wie weet hier een oplossing voor?normaa moet je amos toch wel kunnen krijgen?en eutelsatw1/2/3? heb een grote schotel visiosat 90cm/stab rotor.
Gast Geplaatst: 10 januari 2005 Geplaatst: 10 januari 2005 Dan dien je de schotel opnieuw af te stemmen op die 3 sattelieten. Waarschijnlijk een beetje bijtrimmen. Staat in de humaxhandleiding.
pietsky Geplaatst: 10 januari 2005 Geplaatst: 10 januari 2005 settingslijst van pet staan verschillende providers niet goed waardoor de motor niet naar de satelliet draait , oplossing handmatig even afstellen en opslaan. Pietsky Satellietsky [color:"bleu"]Humax 5400 2x,Echostar 3000ip, Triax 78, Fibo 90, philips lnb, Vbox 2, Edison 0,2 lnb, Moteck SG 2100A. TV Philips 42PF 9631-10,Philips HTS 9800W.
Gast Geplaatst: 10 januari 2005 Geplaatst: 10 januari 2005 heb handmatig gezocht maar niks. zal wel aan de afstelling van de schotel liggen. met die dikke wind van afgelopen weekend zal de schotel wel iets verschoven zijn. bedankt voor de tips
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen