Ga naar inhoud

Voordelen patchen 4000PVR

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen,

Namens een collega van mij, vraag ik jullie wat de voordelen zijn om de decoder te patchen. Ik kan het niet echt vinden in het forum. Het betreft een 4000 PVR Alvast bedankt.

Groeten Harry

Geplaatst:

zover ik weet gaat dat alleen met een 3000 niet met de 4000 maar als je een leuke module hebt hoeft het ook niet

Geplaatst:

S4f,

Maar wat is dan het voordeel van een module in de decoder? En hoef je dan niks te doen met de FW van de deco. Ik heb zelf een pioneer en heb dus geen ervaring met een module. Alvast bedankt.

Groeten Harry

Geplaatst:

met een topfield 4000 moet je een module hebben als je wat vrij wil schakelen, de module neemt het werk over van de emu software zoals je die kent voor de pioneer

mits je de juiste neemt, neem eens een kijkje elders op het board daar zie je er veel over uitgelegd

succes

Geplaatst:

Bedankt voor de uitleg. Kan iemand mij per PM een adres sturen waar ik een goede kanalenlijst kan vinden met BBC op astra 2. De BBC is toch nog FTA? Alvast bedankt.

Groeten Harry

Geplaatst:

.... patchen hmmm , een kanalelijst in je PC stoppen is niet patchen- dacht ik-

Maar de kanalen lijst van Astra 2.... Ik ontvang deze op mijn Topfield en zal een download maken voor je. Komt deze week naar je toe.

Groet

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen