Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is het mogelijk met een server om deze de functie van een hhd te laten doen zoals bij de DB7000 geef anders info wat er wel mee mogelijk is en wat niet.

Heb deze vraag reeds in een bestaand onderwerp geplaats maar vanwege geen reactie nogmaals geplaatst.

Graag info.

Mvg,

Rob

Dreambox 7000 draaibaar + Philips 7072 vaste opstelling

Geplaatst:

Hoe bedoel je? Er zit toch helemaal geen harddisk in een 5620. Je kunt wel de de dirs via een netwerk benaderen.

En je kunt op de 5620 gebruik maken van de harddisk in een PC.

Geplaatst:

Sorry indien de vraag niet duidelijk was.

Maar ik wilde inderdaad gebruik maken van de hhd in de server en deze via de netwerkkaart verbinden met elkaar.

Dus uit je antwoord maak ik op dat je dan dezlfde mogelijk heden hebt als een hhd die in een db7000.

En nog bedankt voor je reactie.

Rob

Dreambox 7000 draaibaar + Philips 7072 vaste opstelling

Geplaatst:

hhd ? je bedoeld hdd (hard disk drive) ?

kan met ngrab, nfs of cifs. let niet op de stabiliteit, ik lees her er der dat dat nogal hapert maar het is zeker niet onmogelijk.

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

dit vraag ik me eigenlijk ook af. Ik weet dat het mogelijk is om programma's op te nemen via mijn dreambox naar pc. Maar is het dan ook mogelijk die bestanden weer af te spelen op mijn dreambox over het netwerk? via een plugin ofzo?

Geplaatst:

Wat ik me afvraag is of je ook de verschillende cams of je hele VAR dir op je hdd van de PC kunt zetten en gebruiken net zoals bv een usb stick in een DB7000

Mark

Geplaatst:
Citaat:
kan idd ook, als de hdd van een PC gemount is in je DB dan doe je de optie move /var to /hdd

is het dan ook mogelijk om op te nemen op de server hdd en af te spelen via netwerk?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen